Novosti 23.09.2015.

Studija pokazuje da davanju online kampanjama ljude navodi element iznenađenja

Internet nije "čarobni štapić" za prikupljanje sredstava u humanitarne svrhe, s izvorima i stilom pristupa donatorima važnijima od samog medija, pokazuje studija Sveučilišta East Anglia, a prenosi je Science Daily, zbirka sažetaka istraživačkih vijesti.

Prvotno objavljena u časopisu International Communication Gazette, studija Martina Scotta sa Škole za međunarodni razvoj tog britanskog sveučilišta, prati odgovore 52 britanskih korisnika interneta na online apele vezane uz krize u inozemstvu i identificira ključne razloge zbog kojih korisnici odbijaju davati. Među tim razlozima su nedostatak povjerenja u vlast, u velike neprofitne organizacije i izvore koji se ne bave vijestima, poput blogova i društvenih medija.

Sudionici su reagirali pozitivnije na informacije iz organizacija koje nisu dobro poznavali, kao što su Charity Navigator i Poverty.com, u usporedbi s tradicionalnim dobrotvornim organizacijama poput Oxfama i Save the Children, na čije su se apele ljudi već navikli. "Ključni rezultat jest da kampanje - i online i offline - često moraju biti iznenađujuće da bi bile učinkovite," napisao je Scott.

Izvor: https://philanthropy.com

Novosti

Europska zaklada za filantropiju i društveni razvoj je korisnica financijske podrške Nacionalne zaklade u okviru Razvojne suradnje u području razvoja filantropije i zakladništva u Republici Hrvatskoj.
Europska zaklada za filantropiju i društveni razvoj članica je Hrvatskog Foruma za DobroBIT.
Europska zaklada za filantropiju i društveni razvoj članica je Philea-e.