Teško da će se milenijska djeca lako predati.
Mladim ljudima – ili sveukupno 24 posto odrasle populacije u svih 28 članica EU – nije lako kad se govori o gospodarskim prilikama. Mnogi su ušli na tržište rada usred gospodarske krize i bili prisiljeni prihvatiti neočekivane promjene koje je kriza sa sobom donijela, korigirajući svoja očekivanja i suočavajući se sa strahom od zabrinjavajuće stope nezaposlenosti mladih, koja je po podacima Eurostata u prosincu 2014. godine iznosila oko 23% u skupini Europljana mlađih od 25.
No, najgora ekonomska kriza u proteklih nekoliko desetljeća nije ih obeshrabrila.
Deloittovo Milenijsko istraživanje iz 2014. godine otkriva da čak 43 posto milenijske djece – odnosno mladih ljudi rođenih između ranih 1980-ih i ranih 2000-ih – aktivno volontira ili su članom neke društvene organizacije. Ono što je još značajnije jest činjenica da 50% ispitane milenijske djece želi raditi u poduzećima koja prakticiraju etičke norme poslovanja. Prema istraživanju, 63 posto njih drži da je mogućnost utjecaja na promjene važan aspekt njihovog posla.
Takav pristup reflektira snažniju socijalnu svijest koja je – kako prenosi European Business Review – čini se karakteristika ove generacije. Od nje se očekuje da sve jače utječe na poslovni svijet i društvo u cjelini, dok ti mladi ljudi izgrađuju svoje karijere i dobivaju sve utjecajnije uloge u društvenom i gospodarskom sektoru.